alt="Image hosted by Photobucket.com">
FaerieLady Knits

Tuesday, January 03, 2006

Ok, enough of my whiny bullshit

How's that crap for a title?

Apparently I was over-concerned about last night. I blame part of it on being overly emotional for the past few days, and those who really know me know the real reason why. Otherwise, let's just say that the FaerieLady might not be as cold-hearted as the rumors might suggest LOL

Anyway, I have it on good solid fact from three people, including the aforementioned C, that she had a blast and that it's all good that I had to leave. Now, I'm not sure its a good thing I wasn't missed (bwahahaha! Good joke, hmm Madame Dictateur Beinveilliant?) but the good news is that everything is peachy keen. So. FL needs to shut her overly bitchy and whiny piehole.

Well, maybe that's a little harsh, eh? We shall pretend that I meant that nicely, and since I directed it at myself I shall pretend that there was no real malice in it ;-)

Onto other news... the Pegasus wheel fund has been started. The goal... to save enough money to purchase a Wyatt Pegasus. When the actual dollar amount reaches the goal amount, y'all shall be the first to know. It's all *their* fault. First, the Benevolent Dictator allowed me the highest honor of spinning on her Pegasus, therefore ruining me for any other wheel. Second... I've actually fallen into deep lust with the Saxony and Norwegian style wheel.

Ok, KnitSteph, you can pick yourself off the floor... you knew it was going to happen eventually, no need to herniate yourself by laughing so hard. I know, I know, the comments about disliking Saxony wheels have come back to bite me in the ass. Shit happens, right?

I might blog more later... feels like I'm forgetting something. I've had a crappy unproductive day at work, working for 4 1/2 hours on various orders just to have to send them all back to be recleaned so I can do them over because my supervisor (I'm not gonna say it, I'm not, I'm not!) miscalculated the plate ratios. Oh yeah buddy. Just what I wanted to do. Now we are behind because of the wasted half day. *sigh*

Just shoot me now and get it over with....

Laters!

FaerieLady posted at 3:19 PM

0 Speak to the Faerie Queen

0 Comments:

Post a Comment